♥♥ ♥♥ ♥♥ خدای من ♥♥ ♥♥ ♥♥
خلق شکرِ " نعــمتــت " کنند ، مـن شکـــرِ " بودنت " !
تـــــــو نعــمت مـــنی ...
+ نوشته شده در دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت 21:52 توسط حافظی
|
♥♥ ♥♥ ♥♥ خدای من ♥♥ ♥♥ ♥♥
خلق شکرِ " نعــمتــت " کنند ، مـن شکـــرِ " بودنت " !
تـــــــو نعــمت مـــنی ...
به نام ان خدایی که نام اوراحت روح است