برای نمایندگی ترم بعد اگر کسی هست داوطلب بشه لطفا اعلام کنه.

اگر کمبود و کاستی ای بود در اجرای کارها به بزرگی خودتون ببخشید،

از خانم حافظی هم تشکر ویژه میکنم که خیلی کمک کردن( تو امر کلید گرفتن!!!)


انتقادی هم اگر داشتید به دیده ی منت پذیرا هستم.


برای ترم بعد هم چنان آماده ی همکاری هستم در تمامی موارد به جز کلید گرفتن!!

چون مسیر خوابگاه تا دانشکده جدید طوریه که امکان داره همیشه دیر برسم!!