بچه ها دروس این ترم ارائه شده برین توی سما ببینین...درضمن اگه نظری درمورد اینکه عمومیاروباهم برداریم یاهرچیز دیگه فقط تو این پست بگید تاپیداکردن نظر سخت نباشه..

واینکه از سایر دوستانی که دانشجوی کلاس ما نیستن خواهش میشه تو این پست نظری که مربوط به این بحث نیست نزارن

 چون قسمت کامنت ها الکی شلوغ میشه.

ممنون