ینی اونایی که مترو سوار میشن می دونن من چی میگم...فک کنین ساعت ۵-۶بعد از ظهره شما باید سوار مترو دروازه دولت شین

گریه کن گریه قشنگه....

03.jpg

.

ملت حوصله شون سررفته...راه دیگه ای پیشنهاد میکنید؟؟؟عایا؟؟؟هل؟؟؟هذا؟؟؟؟

fuuny-pic-s3-2.jpg

.

9xx6nurcaa3blhwqa6h.jpg