دلم تنگ می شـود گاهـی ... برای يک دوستت دارمِ سـاده ! دو فنجـان قهــوه ی داغ ! ...سه روز تعـطيلی در زمسـتان ! چـهار خنـده ی بلنــد ! و پنــج انگشـتِ دوست داشتـنی

.

تو را دوست دارم

چه فرق می کند که چرا یا از چه وقت یا چطور شد که ...

    چه فرق می کند ...؟

وقتی تو باید باور کنی و نمی کنی

    و

        من باید فراموش کنم که نمی کنم

.

زیر پا که لهت کردند روی سر میگذارندت به عزت و شرف لا اله الا الله...

.

آنقدر مرا سرد کرد...

از خودش...

از عشقش...

که حالا به جای دل بستن یخ بستم...

حالا به سمت احساسم نیا که لیز میخوری...

.

آمدنش را حیران بنگرم یا رفتنش را مات بمانم؟؟؟

باد اورده را باد میبرد...قبول...

دلم را که باد نیاورده بود!!!