زخم ها خوب می شوند!

اما خوب شدن با مثل روز اول شدن، خیلی فرق داره!


............................



ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻣﺠﺒﻮﺭﯾﻢ ﺑﭙﺬﯾﺮﯾﻢ ﮐﻪ ﺑﺮﺧﯽ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ
ﺩﺭ ﻗﻠﺒﻤﺎﻥ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﺎﻥ !


...........................



من خواب ديده ام که تو تعبير مي شوي...


........................



مردم عوض شدن، زمونه عوض شده، ميدوني، اين روزها وقتي با يه نفر دست ميدي بعدش بايد انگشتات رو هم بشماري و ببيني که هر 5 تا رو پس گرفتي یا نه...

"رابرت دنیرو "


................


هرچه انسانها را بیشتر می شناسیم ، دوست داشتن آنها مشکل تر
می شود .


....................


ببینید حرف زدن چه چیز وحشتناکی است که بزرگترین احترام
به هر کس این است که برایش یک دقیقه سکوت کنند .