تولدتتتتتتتتت مبارك!!
و چه لطيف است حس آغازي دوباره و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي تنفس... و چه اندازه عجيب است،روز ابتداي بودن! و چه اندازه شيرين است امروز... روز تولدت...
روزي كه تو آغاز شدي!!
تولدت مبــــــــــــاركـــــ نفيسه جــــــــــــــــــــــون
--------------------------------------------------------- پي نوشت:محدثه من ميخواستم ديشب بذارم ولي چون تو گفتي ميذاري نذاشتم!ديگه تا الان نذاشتي گذاشتم!ببخشيداااااا! نفيسه=خانم مرزاني!
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت 10:40 توسط حافظی
|
به نام ان خدایی که نام اوراحت روح است